Antal besökare

torsdag 1 december 2011

julklappen

Jag har fått årets julklapp, en ny begagnad säng. Den har inte varit använd utan mest stått i olika förråd, nu gjorde säljaren ett nytt försök att få bort den. Det är en justerbar säng så jag kan förhoppningsvis få till sömnen ännu bättre och slippa vakna under natten för att ryggen värker lite.

Den säng jag har nu är bara några få år. Men det är den bästa säng jag haft hittills iaf, därför säljer jag den inte förens jag vet om nu denna nya säng fungerar.

Alla guldstjärnor i himlen till mamma och pappa som gett mig den som ett förskott i julklapp, tack!

Ska få hjälp av Andreas att bära ut sängen till personalens förråd, har ju inte plats för två sängar i min lgh.

Idag har jag äntligen satt upp julgardinerna i tv-rummet och hängt upp en julstjärna som lyser fint mot mörkret. Nöjd! Trodde inte jag skulle få upp några julgardiner i år, men nu sitter det uppe i båda rummen. Kanske att julgranen också åker upp, eller så nöjer jag mig med att titta på boendets julgran. Den slipper jag ju både sätta ihop och plocka ner =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar