Antal besökare

tisdag 6 december 2011

Stadstur

Det blev en stunden ingivelse att fara ner på stan idag. Hörde av mig till min kompis, Jenny, och frågade om hon ville göra mig sällskap en stund. Jag for ner och gick på biblioteket och lånade en bok, sen satte jag mig en stund vid internet utanför bibblan. Å pang, så kom Jenny med sin sambo, Daniel. De följde mig till ett ställe där jag köpte en födelsedagspresent.
Eftersom jag inte vet hur ofta syrran kollar in min blogg, så skriver jag inte vart jag varit. Det är ju hon som fyller år och ska få presenten.

Sen gick jag; Jenny och Daniel till Café Barrista uppe i MVG gallerian. Tog mig en kaka, som var torr, borde ha klagat *sur på mig själv att jag ej sa till*. Men sen drack jag en god Chai Latte, mmmm! Vi satt och pratade och skrattade å hade en trevlig stund tillsammans.
Just de jag fick ju reda på att Daniel ä typ 122 år också....iaf om man frågar hans dotter.....jase barna de barna...*hehe*

Håller på att tvätta lite kläder nu, tisdagsnöje på hög nivå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar