Antal besökare

lördag 3 december 2011

Så mycket bättre

Ikväll var det första avsnittet av "Så mycket bättre" som jag såg. Vet bara att det gått ett tag så det kanske var sista programmet, trist isf. För det är sköna personer med som har en egen stil och vågar stå för det, lovely!

Har känt mig små förkyld på fm, så jag for inte på Gammlia julmarknad. Det hade varit mysigt men vill inte låta förkylningen gro på sig till imorgon. Då måste jag ju vara frisk. Då är det ju stora dagen D för Felicia. Hon ska döpas i Mariakyrkan. Det ser jag framemot.

Dessutom har jag ju bara fått hålla i Felicia sötisen en gång, det var den dag hon föddes. Sen har jag legat på lasarettet pga av en depression, men nu lever jag igen, jag njuter av livet och jag vill krama om gammelmosters favorit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar