Antal besökare

onsdag 7 december 2011

Jag är nu gift med....

...denna fantastiska mjuka gosiga underbara mössa jag fann på Kupan inne i stan.


En röd/svart randig en, blir min trogne tjänare under vintern, för varm är den. Å billig var den, rena skampriset för en sån läckerhet. Men nu är den min, bar min, bara min, bara min.

Har firat min vän Janna idag som fyller 40 om några dagar. Hon fick ett plagg av mig som hon verkligen talat om att hon önskat sig. Sen fick hon även en hemmagjord Saffrans sockerkaka och en hemmagjord Pepparkaks sockerkaka. Det gick hem.

Vi gick runt lite i en godisbutik som Janna först kallade det, men sen kom hon på vad hon sagt och förklarade att hon ville in i en garnbutik. Där fann jag två supersnygga röda knappar som jag nu sytt fast i min svarta kappa. Oj, vad snyggt det blev! Har försökt ta kort på det, men bilderna blev så dåliga så det måste upplevas.

Klockan tickar på har ikväll spenderat mer än 3 timmar framför datorn. Har läst mail och skrivit svar och hållit på så. Hade visst lite att göra en kväll som denna =) Men blev snopen när det knackade på min dörr och det var en personal som undrade om jag ville ha kvällsmedicinen. Oj, oj, oj, vad tiden runnit iväg ikväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar