Antal besökare

måndag 19 december 2011

Ändra i lgh & Tradition

Funderar på om jag ska ta ngn till hjälp för att möblera om lite i min lgh efter jul. Inte före då blir det små extra saker att flytta. Sen om det inte blir bra, ja då vill jag ju ställa tillbaka det som det var innan. Så det får bli i slutet av dec eller i början av jan. Om jag nu kommer till skott vill säga.

Sitter här och myser, har precis stigit upp från ett varmt bad med en massa skum. Julgranen är tänd och den ger ett vackert sken.

Just de, julgranen vi gjorde så fin ute i gemensamma utrymmet. Vi satte upp 12 polkagrisstänger i granen, sen var det plötsligt 11, och bara ngn dag senare var det 7 polkagrisar..... Är till  99% säker på vem den lilla tjuven är, så jag är inte förvånad. Om vi säger så det är knappast ngn av killarna som bor här, det är inte jag, då återstår det bara en person...en kvinna i tidiga medelåldern. Jisses! Stjäla polkagrisstänger, ja då har man inte mycket vettigt för sig!
Samma sak hände förra året, de minskade i takt med att vi kom närmare jul. Samma person bodde här då, samma person är misstänkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar