Antal besökare

måndag 12 december 2011

Bakat och tvättat

Idag har jag återigen gett mig in på att baka en saffrans sockerkaka, men tog en större form för säkerhetskull så den inte skulle jäsa över i ugnen. Det gick bra, har gått i mig en liten smakbit och den blev återigen ljuvligt god. Tror jag är rätt haj på att baka just saffrans sockerkaka =)

Har möblerat om i sovrummet med hjälpt av Jörgen på boendet. Det gick kanoners bra. Visserligen är det trångt med två sängar, men eftersom jag inte vet om jag ska behålla båda eller bara en av dem och vilken isf. Så har jag bestämt mig för att låta båda sängarna stå i mitt sovrum tillsvidare.

Har min andra tvätt inne för dagen, ska strax ta ur den ur tvättmaskinen, för att hänga upp lite kläder i badrummet. Hmm....undrans om man ska ta ett bad idag efter man har tränat en stund? Har som målsättning för dagen att ta mig en omgång med kincet spelet och köra träningsprogrammet en stund. Det är så skönt när man har rört på sig och man kan sova gott med ett samvete om att veta att man rört på sig.

Dessa 3 saker köpte jag igår på Rusta:

Tomte med kälke

Tomtefar tar igen sig

Tomtefar åker släde

Så nu har jag rensat ut bland mitt julpynt. Bara lite framme och sånt ajg verkligen vill ha framme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar