Antal besökare

fredag 2 december 2011

Julklappsinslagning

Har ägnat kvällen åt att slå in och försöka göra fina julklappspaket i år. Ja, ja, det där med fina...jag har iaf satt snören på nästan alla paket. Det blev min extra ansträngning för i år vid juletid. Men hittade ett himla fint julklappspapper på ICA Maxi idag, så det shoppade jag hem såklart. En bild över de samlade paketen kommer här.
Sen efter paketinslagningen så satte jag mig och gjorde klart de 2 sista julkorten som jag ska skicka. Nu har jag skrivit i alla julkort, så det som är kvar att göra är att leta rätt på adresser och skriva dem på kuverten. Köpa frimärken och posta.
Oj,oj,oj, måste snart posta min julklapp till min brevvän i Australien så hon hinner få det i tid.

Har lyckats förstöra mina glasögon genom att ge dem en rejäl repa i glaset, surt! Tur jag haft dem ett tag, så om jag bestämmer mig för att byta så får det bli över nätet. Alltså köpa nya glasögon över nätet, billigt och bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar