Antal besökare

torsdag 22 december 2011

Grattis Sandra

Min äldsta systerdotter, Sandra fyller 24 idag. Ett stort Grattis till dig. Ser framemot att få komma hem till dig idag och se hur du bor samt få krama om er alla. Lägger in en sommarbild på henne.

Annars idag? Ska hinna med att veckohandla idag. Det tar ju sin lilla tid då det bara fram och tillbaka till bussen "bara" är runt 40-50 minuters gångväg. Sen ska man ju åka till affären, räkna med en 20 minuter fram och tillbaka. Å sen ska man ju även handla, stå i kö, packa och bära. Fy f..n., för det! Hoppas på att vi tar boendets bil idag istället för bussen.

Från min göra lista igår så återstår det bara att baka en Papparkaks sockerkaka nu. Har drömt att jag gjorde en inatt, så lite besviken blir man när man vaknar och det inte luktar nybakat i lgh utan att man måste ta tag i det. Fattar inte jag hinner inte med, tiden bara rullar på och jag ja vad gör jag? Jag köper julklappar, jag gör julklappar, jag handlar mat, jag städar, jag promenerar, jag träffar Janna, jag har klippt mig, jag är fattig!!!!!

Fy attan för den sanningen, men ja, jag är fattig. Ligger x antal kronor back. Nu skulle det verkligen sitta fint med en stor vinst så jag kan betala av mina skulder samt få en liten buffert att ha med mig om jag får oförutsedda utgifter.

Nu ska jag ta och dricka lite eller mycket te, för te är ju så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar