Antal besökare

torsdag 15 december 2011

Twhilight-serien

Jaha, så var det en ny dag igen. Tiden går alldeles för fort. Igår efter jag varit hos naprapaten for jag hem till Janna och Eric och vi hade lilla julafton med mina julklappar till barnen (de åker bort över jul, så därför tog vi det nu).  Barnen blev glada över det de fick, så de kändes skönt.
Men jag var bara hos dem ca 30 min sedan var jag och Janna tvungna att bege oss till busshållplatsen för att ta oss ner till stan, posta julkort samt käka på Frasses (shit! vad dyrt det är där, det skiljer 20 spänn på frasses och Max för samma mål), otrelvig överraskning blev det iaf.

När vi käkat färdigt begav vi oss till biosalongen. Vi skulle se den 4:e filmen i Twhilight serien del 1. Riktigt, riktigt bra och rolig film. Den och första filmen är de bästa hittills, det blir kul att vänta in den sista filmen i serien. Man undrar ju hur det ska gå för dom.

I em ska jag iväg till Ålidhems Centrum för att köpa hem lite mat, inget jag ser framemot men det blir nog skönt att komma ut och röra lite på sig iaf. Ska ta med Dramaten väskan så jag slipper bära en massa kassar, det gör ju bara ont i händerna/axlarna och ryggen. Japp, jag är en vekling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar