Antal besökare

söndag 18 december 2011

Säng säng ljuvliga säng

What a night! Jag har sovit riktigt bra med den nya madrassen i sängen. Vaknade först gången vid 05-tiden och när jag inte haft en bra säng har jag vaknat allt mellan 00.30-02.00 tiden. Och Sedan knappt sovit ngt mer på hela natten. Jag har en del sömn att ta igen men det känns lugnt. Inatt kunde jag efter jag vaknat till halvsova fram till kl 08, då gick jag upp för dagen.

Har rensat ut bland alla kort jag gör själv. Det blev en hel hög med kort som jag ska försöka sälja till det billiga priset av bara 10 kr/st. Men det är för att de flesta av de korten är nybörjarkort, när jag provade mig fram och inte hade lika stor fantasi som jag har nu. Fast att mäta sig med proffsen på detta gör jag inte, utan jag jämför med de jag gjort förut och det jag gör nu. Framsteg gör jag åtminstone!

Har suttit och gjort nya kort idag, blev sex nya kort och jag har hållit på i flera timmar. Det är roligt och tiden bara försvinner för en. Snart får man göra som Skalman, skaffa en mat och sov klocka.

Imorgon kommer ngn utlänning och ska titta på sängen som jag har ute på Blocket. Men det verkar vara en dryg d.....j......v.......l.
1. Han tycker sängen ser ful ut på kortet, varför ringer man då på annonsen??????
2. Han ifrågasatte om jag köpt den! PUCKO, självklart har jag stulit sängen direkt från en öppen butik, hallå vad tror du????



Ja, ja, nog om denna man som jag helst vill slippa se imorgon. Snälla ngn behöv en säng 90*200 cm, fräsch, knappt använd, kom och köp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar