Antal besökare

torsdag 22 december 2011

Tack Sandra med familj

Sandra, tack för allt gott fika du bakat, jag glömde ju fråga om jag kunde fått med en sån där spännande tomtefudge =(

Sandra, dagens huvudperson

Sen tar vi tösen som stal uppmärksamheten från sin mamma, här kommer Felicia yngst i 5:e generationen


Den äldsta, men ändå mycket fräscha i 5:e generationen, är min mormor,






Sen har vi en stolt pappa till Felicia och det är Kim, här kommer han

Har varit en härlig dag. Trevligt och mycket, mycket gott fika å tårtan, ja säg tårtan mmmmmm! Den hade jag gärna smugglat ner i väskan för att få med mig hem =)

Nu på kvällen har jag suttit och färglagt några clowner så jag kan göra lite mera barnvänliga kort här framöver. Men inser att jag imorgon MÅSTE baka, de känns inget lockande. Är bara inte på bakhumör, suck! Hoppas lusten infinner sig under natten så jag får den sista julklappen gjord innan det bara blir ett presentkort på en kaka. De är ju inte lika kul ju!

Mitt te har blivit sådär äckligt ljummet, så nu vill jag inte dricka upp det. Ähhh, jag pallrar mig mot sängen eller så sätter jag på en film.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar