Antal besökare

tisdag 6 december 2011

24 år av saknad

Idag är det 24 år sedan min storebror, Stefan, dog 24 år ung, pga en överdos av narkotika. Jag saknar dig oerhört mycket. Jag önskar å att du fanns vid min sida inte bara som en ängel. Utan som en levande stark beskyddande storebror.

Men det är bara att acceptera att du gått bort, lämnat oss alla kvar med stor saknad. Jag har tänt ljus för dig i min lgh idag på morgonen. Jag minns dig med värme <3

Annars, har hunnit med att sitta och pyssla lite. Även tagit en mys stund med Santos, han var så go. Låg och kurrade mot mig så jag bara njöt av stunden.

Har äntligen fått reda på vad syster önskar när hon fyller 27+ (hmmm..undra då hur gammal jag blir....) Så imorgon blir det ner till stan för att leta reda på ngt till henne. Tack för tipsen syrran <3

Vill egentligen göra något idag, men jag har ingen aning om vad jag vill göra så då blir det lite svårt att göra nått. Oj, nu har det börjat dala snöflingor, vackert är det!

Lyssnar på julmusik, nu får man ju göra det. Men jag har gjort det i smyg lite lite litegrann före december månad. Annars blir det ju så kort tid man kan njuta av den fina stämningsfulla musiken.

Brrr, nu småfryser jag, ska nog sätta på mig ett par tjocksockar så jag får upp värmen. Pahha, golvvärme, jo tjena! Vart är den? Gömt sig? Vi har ju inga element i lgh utan här är det bara golvvärme som gäller. Men då får de ju sätta lite sprutt på den så man blir varm om fossingarna och resten av kroppen.

1 kommentar:

  1. jag beklagar sorgen, finaste du. Måste vara svårt även om det gått en tid.


    Hahah här förstörs ingen glögg, den blir bara lite godare. Hoppas jag :P

    SvaraRadera