Antal besökare

onsdag 30 november 2011

Virvelvind

Idag har jag skuttat runt mellan olika affärer, okej jag skuttade inte jag gick, men  jag gick fort för renget öste ner och jag blev trist blöt. Blåsten gjorde så det inte gick att ha paraply. Vid busshållplatsen såg jag en stackare som gick med paraply och toktunna kläder, hon fick hålla i paraplyet för att det inte skulle blåsa bort och sönder.

Hittade iaf julklapparna som jag ville köpa. Är nöjd, nu hoppas jag bara att det blir uppskattat av de som får av mig. Det är ju tanken som räknas. Men om jag bara var miljonär, lek med tanken, miljonär, då skulle jag tokskämma bort hela min underbara familj. Å, jag vill skämma bort er, jag vet att ni vet att jag älskar er, jag vet att ni älskar mig. Men ändå, det skulle kännas så lyxigt att säga, ta semester, ta ledigt från skolan, ta med era pojkvänner/sambos, skit i pensionen mamma och pappa för nu ska vi fira 1 månad utomlands. I värme, i lyx, med upplevelser. Vilka underbara minnen vi skulle skapa tillsammans.
Men åter till verkligheten jag är inte miljonär, det får förbli en dröm. Vem vet, kanske en vacker dag får jag uppleva detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar