Antal besökare

onsdag 9 november 2011

Snålis...din bajade snålis....

Idag har jag varit rejält dumsnål emot mig själv. Var nere på stan och gick in på Ohlssons tyger, fann en pang fin sak som jag skulle ha kunnat använda nu när jag gör julkort. Det var en sorts band på några meter, som faktiskt bara kostade 10 kr. Men jag min jubelidiot köpte den inte utan tänkte att jag ville se först vad som fanns på Konstnärshoppen. Handlade lite saker där till julkorten, sedan gick jag och Janna till café Mekka. Vi tog varsin kopp med te och satte oss och pratade om allt möjligt.
Men mest vart det prat om hur några få (räkna till 3 st), kan få göra avd till ett enda kaos. Helt sjukt, hoppas på att personalen finner någon hållbar lösning på detta.
Ja, ja, efter café besöket tog vi oss tillbaka till Ohlssons tyger och inte rackarn fanns bandet jag nu bestämt mig för att köpa kvar. Suck, vad har jag lärt mig? Jo, var aldrig mer dumsnål, iaf inte när jag faktiskt har råd.

Nu sitter jag ute på avd och försöker stänga ute allt tjafs och bara koncentrera mig på att sitta och surfa en stund på datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar