Antal besökare

tisdag 8 november 2011

julkort

Idag när jag åkte hem i några timmar. Så satte jag mig och scrappade lite, fick några julkort gjorda. Hyfsat nöjd med dem iaf. Får se hur många jag orkar göra i år. Blir kanske budget varianten med att bara skicka köpejulkort från affären. Det är inte lika kul att ge bort, men det är bättre än inget iaf.

När jag skulle tillbaka till avd så körde vi förbi ICA, eftersom mitt te börjat sina ut här på avd. Men oj, det här måste jag få säga. När jag var hemma drack jag äkta te, alltså lösviktste. Drack mitt favoritte, Kashmir, mmmm...å så gott det var. Fullkomlig njutning.

Imorgon är det min Ledsagardag. Vi ska gå till Konstnärsshoppen för att få lite julinspiration till julkorten jag ska försöka göra. Sedan ska vi nog ta en fika på vårt nya stammis ställe, Mekka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar