Antal besökare

lördag 19 november 2011

Tack Janna och Eric...

...för att ni är så snälla mot mig och ej tar mycket betalt för att ert sittbadkar börjat läcka lite lite lite medan man badar. Det är ju mitt fel att det blivit så, men de är så snälla att jag behöver inte köpa loss hela badkaret av dem, som jag var beredd att göra, utan jag får betala en billig penning och sedan även behålla badkaret.

Passade på när jag idag var iväg till Myrorna att storfynda lite småbarns kläder. Det blev Varga, Jannas dotter, som fick äran att få två supersnygga plagg. Den ena var en knallrosa klänning med ett superduper härligt motiv på framsidan av Lilla My. Jag var till Janna idag så hon fick kläderna på en gång, oj vad glad hon blev det kändes roligt att ha hittat ngt som passade dem perfekt.

Sedan gick jag och Janna upp till deras vind för att hon skulle se om en höstjacka hon hade när hon var gravid kunde passa mig. Å, se på rackarn, lite tur har ajg allt. Jackan jag fyndade på Kupan för 80 kr, pajade i dragkedjan efter några få veckor. Så jag blev jacklös för en stund, men nu har jag jacka igen.

Har varit på Kupan och handlat en lila snygg halvlång kjol, en svart lång tröja och en lila/vit snygg hemstickad tröja. Alla de kläderna passade ihop, så jag är jättenöjd. Men fyndens dag är ej förbi. Hann även förbi Klädhuset och fann, flecce leggings där för bara 59 kr. De är lite för små för mig, men jag kämpar tappert på så kommer jag i dom även om de inte sitter 100% skönt, så iaf 95% skönt.

När vi var inne på Coop så hittade jag ett par jeans som jag tyckte såg snygga ut. Köpte ett par och chansade på att de skulle passa mig, vilket de även gjorde när jag kom hem och skulle prova dem.

Nu är jag fattig för resten av månaden, usch! Nu blir det till att suga på de sista pengarna man har kvar efter att alla räkningar är betalda. Ja, ja, så kan det gå. Men jag har åtminstone fått bra saker för pengarna.

Åsså var det de här med julklappar som ska inhandlas, oj, oj, oj,....det tar jag nästa månad när jag fått nya pengar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar