Antal besökare

fredag 25 november 2011

Lördag som är fredag

Idag har jag gått omkring som i en egen liten bubbla. Har fått för mig att det är lördag, inte en gång utan flera gånger under dagen. Jag bara glömmer bort att det är fredag. Det känns ju som en lördag.

Har varit på 4-års kalas hos Janna och Eric, det var Taran som fyllde år idag. Nästa födelsedag blir Varga som fyller 1 år, men det blir inte förens i december. Ja, vi är ju faktiskt nästan där nu.
Janna gick igenom en hel flyttkartong med kläder, jag fick med mig hem nästan en full stor papperskasse.
Sen så sa Janna att jag fick jackan jag har lånat av henne. Å vad glad jag blev. Nu har jag en ny fin jacka som jag känner mig fin i. Okej, den blir för kall i vinter, men nu passar den perfekt.
Janna har lånat en manchester jacka av mig, så då tyckte jag att det passade perfekt att ge den till henne när jag fick hennes jacka. Så vi båda blev mycket glada och kramade om varandra.

Vi får inte glömma tårtan som Taran bjöd på, jordgubbstårta hade han beställt. Mmmmm, mycket gott! Det gjorde du bra Eric.

Fick nått tokryck efter jag varit hos dem, så jag bestämde mig för att åka buss till COOP, för att köpa ett sorts lösviktste de har, Chai ...(?) Kommer inte ihåg hela namnet, men det fanns bara ett Chai te där. Det ska smaka som Tehörnans Kashmir te. Å, jag det är mycket lika i smaken. Betydligt betydligt billigare där än på Tehörnan, så det är nog inte sista besöket på COOP:s tehörneavdelning.

Nu ska jag sätta mig och läsa lite ur Zebraflickan. Borde baka någon kaka men frysarna är ju fulla, suck! Ja, ja, det går nog att klämma in något fikabröd någonstans i någon av frysarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar