Antal besökare

söndag 13 november 2011

Grattis Pappa

Grattis på Farsdag Pappa, hoppas din dag blev fin med alla besök du fick.

Min dag har varit toppen, har varit hemma från f.m till kvällen. Har hunnit med att baka en Saffrans sockerkaka, mmmm, den blev ljuvligt god. Tog med en bit till S också som hon får äta när lusten faller på. Har hunnit med att fila fötterna lena och fina samt smörjt in dem med go krämen.

Köpte ett par sommarbyxer på Kapp Ahl för några månader sedan. Idag har jag sytt om dem lite så de ska passa till att ha under vintern också eller åtminstone innan det blir tok kallt ute. Kommer förstås att ha ett underställ på mig annars lär jag frys ihop på nolltid.

Till gemensamhetsmiddagen skulle vi käka tacos, så jag Jörgen och Hans ställde oss och lagade till det. Jag och Viktor orkade bara en var. Medan personalen tryckte i sig två var =)

Imorgon blir det en trist dag, ska bara vara på avd, ha läkarsamtal på e.m. Får längta efter att få komma hem igen, det är ju bara någon dag jag ska vara på avd och inte få åka hem på perm. Man överlever väl det också, värre saker har man nog (?) varit med om.

Måhahhahhhaha, jag blir tokig! Jag blir tokig nu börjar den jobbigaste personen som bara pratar om att hon är till för att pippas och vara avd knulldocka. Hon är så grymt jobbig, otrevlig mot allt och alla. Men den enda sanningen som finns att säga är att ingen karl skulle vilja ta i hennes ens mot en stor fet betalning.

Fy farao, jag vill hem nu! Hade lyckas förtränga hur jobbigt det är på avd under de lugna sköna timmarna jag hade hemma idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar