Antal besökare

tisdag 1 november 2011

Snödags snart?

Nu är det den första November. Det är fortfarande rätt varmt ute, så snön lär väl dröja eftersom temperaturen ligger runt en +6 grader, utslaget över dagen. Men jag vill inte ha snö! Den får finnas på lucia, julen samt nyår sen ska den väck. Jag avskyr att pulsa i djupsnö. Nu har jag dessutom en 20 minuters promenad till busshållplatsen från mitt hem. Hur lång tid kommer det då inte att ta när det är vinter och man måste pulsa fram genom snödrivorna på cykelbanan, som de som har ansvaret över den är grymt dåliga på att hålla efter med att köra undan snön. Ja, ja,  nog om framtidens bekymmer.

Sitter inne i rummet och bara degar. Har nyss gjort en långtids planering med min KP, Johanna. Hoppas Dr. Thomas godkänner den bara. Vi tar vecka för vecka, inte rusa fram i värsta farten. Men jag är iaf nöjd med det vi kom fram till. Det blir ca en månad till på sjukhuset innan jag, om allt gått bra, blir utskriven. Å det får vi väl ändå tro och hoppas på.

1 kommentar:

  1. Håller verkligen med dig ang snö! Lucia, jul o nyår med snö räcker helt klart.
    Å jag saknar att få träffa dig varje dag! Kram Annelie

    SvaraRadera