Antal besökare

tisdag 22 november 2011

11 timmars...

...sömn har jag fått mig inatt. Har sedan jag dragit ner på sömnmedicinen börjat sova mycket mycket bättre. Har nu bara en typ lugnande medicin samt en liten dos nattmedicin och det har gjort susen, hoppas det fortsätter så. Tänk en dag kanske jag inte behöver sömnmedicin. Bara roligt att tänka tanken, men med eller utan sömnmedicin är det viktigaste att jag kan sova och vakna utvilad.

Bäddade även rent i sängen igår innan jag skulle lägga mig för natten. Har nu på morgonen tvättat och torktumlat sängkläderna. Skönt att ha gjort det.

 Har nu fått i mig både frukost och lunch. Blev en lättare lunch, hamburgare, med ost och dressing samt bröd såklart=) Gott, nu är jag mätt och belåten.

Samlar ihop mig för i em ska jag jag ner till stan innan jag ska ner till stan för att leta efter en dop present till lilla söta Felicia. Kortet hon ska få är färdigt, så nu är det bara att vänta in den stora dagen för det lilla stjärnstoftet.

Å, jag vill inte tänka på det men senaste kl.17, ska jag vara tillbaka på avd för att vara där på kvällen och sova till imorgon och inte få fara därifrån fören efter lunch! Suck, ÖDE! Nu när allt går så bra vill jag ju få vara hemma och njuta, pyssla.
På tal om pyssel, det gav mig en tanke på att det faktiskt är 1:a advent nu på söndag. Snart fram med julgardinerna och julpynt, julljusstakar men julgranen får vänta ett tag till. Om jag ens ids ta fram den i år. Vi får se, men nu är det strax dags att börja lyssna på julmusik.
Det är så kort tid som man kan lyssna på julmusik, så när det närmar sig första december så brukar jag börja lyssna. Men i år har jag börjat lite tidigare, fast bara små kort stunder.

Ska nu bara slappa och njuta av friheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar