Antal besökare

fredag 18 november 2011

Pysseldag

Idag har jag varit hemma från morgonen och ska tillbaka till avd runt 19-tiden. Har suttit och storpysslat med julkort, så nu har jag några stycken iaf. Mormor ska köpa 10 av mig så där försvinner en del, men jag får ju i gengäld lite pengar för korten så jag kan handla mera pyssel saker.

Har lagat köttfärssås till lunch, det blev riktigt smarrigt så jag åt det till middagen också. Har en massa saker i frysen som jag måste börja äta upp. Får ju inte plats med mer mat annars. Fast jag har inte full koll på vad det är jag har i frysen, men det lär visa sig tids nog.

Har bestämt med min äldsta systerdotter, Sandra, att vi ska gå på bio tillsammans och se " Svensson Svensson", tror den är riktigt bra. Så nu längtar jag efter att få gå på bio, det är toklänge sedan jag var iväg och kollade på film.

I helgen ska kanske jag och Mattis och ev någon mer ta och titta på filmen " Hur många lingon finns det i världen". Tycker fortfarande att filmen är fantastisk, så jag rekommenderar alla att se den flera flera gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar