Antal besökare

söndag 13 november 2011

Dålig planering

Vilken dålig planering av mig. Ska käka tacos till lunch och sedan även tacos på gemensamma middagen hemma. Tur det är gott iaf =)

Ska få vara hemma längre idag, skulle egentligen åkt hem kl.15, men nu får jag skjuts redan runt kl.11 hem. Ska baka en saffranssockerkaka. Mmm, hoppas det blir lika gott som det låter.
Sen ska jag mysa med lill kisse, eller lill och lill, han är rejält stor. Men myspysig är han, å det är de viktigaste. Igår em när jag var hemma så tog jag upp honom i min famn och la han mot bröstet och slängde mig ner i soffan. Sen låg vi där i över 1 timme, varav jag slocknade en stund också. Å, Santos du betyder så mycket för mig. Love you!

Sitter i ett hörn inne på avd, där det är relativt lugnt. Sitter och lyssnar på Spotify, skönt med lite musik i öronen.

Ska förbi ICA Ålidhem innan jag kommer hem, måste köpa hem lite ingredienser så jag kan baka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar