Antal besökare

onsdag 16 november 2011

Grattis Elsa

 Idag fyller min systerdotter, Elsa 5 år. Ett stort Grattis till dig tjejen. Försökte lägga in en bild på Elsa men min blogg vägrar samarbeta. Skruttblogg!

Har varit ner på stan med min vän och gått omkring lite smått. Fast först gick vi till Mekka för att dricka lite te och bara prata om både lättsamma och mer djupa saker. En givande dag.

Nu sitter jag i korridoren och surfar runt litegrann. Blir nog en tidig kväll skulle jag gissa, fick ju knappt sova något inatt pga av att en som jag delade rum med låg och pratade för sig själv rejält högt i flera timmar. Snacka om att hon var billig för mig då, hade lätt velat banka nått vett i huvudet på henne. Eller varför inte när hon somnat framåt sen natten och sov på f.m, då ville jag allt leva rövare. Men jag är för snäll så jag smög ut och försiktigt in i rummet. Ja, ja, nog om henne nu, hon har fått byta rum så nu är det inte längre mitt problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar