Antal besökare

fredag 4 november 2011

Grattis hela högen

Grattis till mamma och pappa som ska få köpa en 3:a i samma hus som de redan bor i. Grattis till syrran och hennes sambo som ska köpa mamma och pappas lgh. Sedan håller jag tummen för dig Johanna och din pojkvän att ni ska få lgh ni står i kö på.

Idag har jag varit hem för första gången på flera veckor. Fick mig en välkomst krama v Mattis, det var en fin gest. Andreas tyckte det var på tiden att jag kom hem igen. Jag är saknad, så det känns bra. Var roligt att vara hemma en stund. Men det jag hade tänkt göra, tvätta lite kläder gick inte så bra, eftersom jag gömde ta med mig kläderna från avd.

Vid 18-tiden gick jag och hälsade på Tanya på infektion. Det var så kul att få krama om henne, men tiden gick på tok för fort. Hade bara 30 min på mig innan jag skulle tillbaka till avd, så vi fick prata i fort och mycket intensivt. Men det var så kul att få träffa henne igen. Ska försöka hälsa på henne fler gånger i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar