Antal besökare

måndag 23 januari 2012

Underbart

Har varit ut på en 40 minuters promenad i ett helt okej väder. Skönt att komma ut och röra på sig. Ska försöka få det till en rutin att gå ut minst 1 promenad/dag, gärna 2 om jag känner mig i form.
Vann auktionen igår på Tradera så nu väntar jag med glädje på att träningsspelet ska komma hem till mig. Ännu roligare blev det när mamma sa att jag skulle få det av dom.
Så tack mamma och pappa, nu ska jag ha riktigt kul framför tv:n och träna så det osar om det.

Idag kommer Anna från Aros hit för att prata lite om arbetsträningsplatsen. Fast jag vet ju redan det jag behöver veta. Så mötet känns lite överflödigt. Men det kan ju vara trevligt att träffa henne en stund iaf.

Har sovit kanoners bra inatt också. Så nu har jag bett om att få pröva att bara ta en nozinan till natten istället för två nozinan (sömntabl.). Är lite finjusteringar på min medicinering nu. Har ju på egen begäran testat att ta bort värktabletten, Orudis. Eftersom den nya sängen gör att jag sover mycket bättre samt att jag får mycket mindre ont i ryggen. Jag har ju inte ens ont i ryggen efter jag sovit en hel natt. Kan kännas lite, men vad gör det då de förut var en gräslig smärta som satt i länge trots värktabletts hjälp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar