Antal besökare

torsdag 5 januari 2012

Äntligen internet igen

Har varit utan internet några dagar. Men nu är jag tillbaka och det känns underbart. Har varit lite naket att inte ha haft tillgång till internet, men nu, nu är ordningen återställd.

Det har snöat helt galet mycket de sista dagarna, fast ej så mycket idag. Så gång/cykelbanan har inte ens varit plogad förens helt enkelt mot kvällen. Så här såg det ut för ngn dag sedan, plogkanten från vägen mot cykel/gångbanan. Ingen hade gått där och plumsat fram, så snön låg alldeles orörd och jag lät den fortsätta vara det.



Idag har jag haft veckohandling, blev inte så mycket köpt, men det var itne så mycket jag behövde så jag kommer nog klara mig en vecka framåt.

Sen har det varit tv-tittande, skid-skytte för herrar. Mycket spännande! Sverige knep 3:e platsen, så det var spännande ända in i sista skjutningen. Strid om första platsen  mellan Italien och Ryssland, och strid om tredje platsen mellan Sverige och Tyskland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar