Antal besökare

onsdag 25 januari 2012

Rödtott & Telia mobilabb.

Jag har blivit en rödtott från och med denna kväll och så länge färgen hålle ri sig eller om jag fortsätter färga på, supernöjd!
Resultatet ser ni här:


Har efter att ha jämfört och pratat med min kompis, Janna, om vad jag ska ta för abbonemang för mobilen då jag nu sagt upp min hemtelefon. Det blev tillslut Telia, så om en vecka överger jag Halebop och hoppar in i Telia världen istället.

Har sprungit runt en stan på stan, suttit på café och även hunnit med att låna 2 nya böcker på Bibblan. Nu är jag nyduschad och sitter och myser framför tv:n, tittar på MästerKocken.

Försöker finna Pickwick te, melonsmak. Men det verkar bara säljas till cafeér och inte melonsmaken som jag Älskar! Har fått smaka det teét från en som köpt det i Tallin (tror jag det var). Det var så otroligt gott, jag kan bara inte glömma det teét. VILL HA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar