Antal besökare

tisdag 24 januari 2012

Dunkelidunk

Nu dunkar det på i min torktumlare. Har precis tvättat min dunjacka och nu ligger den i torktumlaren med en massa tennisbollar som förhoppningsvis gör så att jackan inte förstörs. Utan att den ser ut som före tvätten fast renare förstås. Tvättningen behövdes, den var riktigt smutsig.

Har varit en sväng ner till stan idag, hittade mig ett par byxor för 75 kr på H&M, helt ok pris! Sen blev det desto dyrare när jag skulle köpa mina vita inneskor till jobbet, 200 kr. Bara för att det inte är säsong, hade det varit säsong hade jag hittat precis samma sko till halva priset eller ännu billigare. SURT!

För att bättra på min andedräkt har jag käkat 2 vitlöksbaguetter som jag precis värmt färdigt i ugnen. Nu luktar jag nog mumma *haha*. Men gott vare.
Sitter med en tekopp i handen och kan bara konstatera att livet vore bra mycket fattigare utan att kunna dricka te varje dag. Så det är väl tur att jag ahr den vardags/helg lyxen att ta till. Vill jag göra det extra extra lyxigt ngn gång så gör jag en Chai Latte. Det är ju inte helt fel de heller. Men bara ibland, för för ofta ja då tappar det sitt syfte att vara riktigt lyxigt.

Nu ska jag titta vidare på nätet och se om jag blir ngt klokare på alla olika mobiltelfonabb. som finns att skaffa. Är väldigt sugen på att lägga ner min hemtelefon å den mest bara strular. Jag blir alldeles snurrig i huvudet av all information, så imorgon tar jag hjälp av Janna för att gå igenom det utbud som finns att tillgå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar