Antal besökare

fredag 13 januari 2012

Fyndat

Idag har jag fyndat mina favoritunderkläder till riktigt bra pris. Frågade om Lindex skulle sluta med dem, men de skulle bara komma i andra färger så det var därför man kunde fynda. Inte alls så tokigt tycker jag. Sen hittade jag mig även ett par pyjamasbyxor för bara 50 kr! De är för stora i midjan men sitter bra annars, tur är att det är knytning i midjan så det spelar ingen roll att de är för stora där.

Hade en toppendag med Janna idag. Vi åt mycket gott på Balder och deras fredagsdessert var inte pjåkig alls. Hur sjutton stavar man till chesecake???? Det var iaf en god sån och en god blåbärspaj med underbar vaniljsås till. Mmmmm! Dom kommer få fler besök av mig.

Har lånat 2 böcker på bibblan nu, så jag ska försöka sätta mig ner och läsa lite om en stund. Imorgon har jag en cafébroderi stund att se framemot. På Bibblan ordnar de café samtidigt som man kan sitta och brodera och prata. Ska dit med Janna och det ser jag verkligen framemot.

Nu är det Bokläsning som gäller, tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar