Antal besökare

onsdag 18 januari 2012

Efterlängtad klippning

Har fått tid efter att ha sökt på internet efter en frisörsalong med ok pris. Blev Salong Cut som inte ligger så långt från Sjukhuset. Ska vara där 11.00 och göra mig fin. Har ingen aning om hur jag vill ha det. Det finns inte så många lägen att välja mellan, jag har ju nästan kort över hela skallen redan.
Får se om de kommer med ngn bra idé.

Har städat lgh och min städuppgift i gemensamma lgh idag. Skönt nu är det bortgjort. Ska träffa Janna nere på stan. Idag blir lunchen för mig, snabbmat. Fy! Men jag har inte råd att käka lunchbuffé sen är det inget roligt att käka lunch själv. Efter jag käkat lunch ska jag pallra mig iväg för att försöka roffa åt mig soffan inne i bibliotekscafét. Håll tummen för mig!

Nu är det dags att läsa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar