Antal besökare

söndag 1 januari 2012

Kamera glömmare & x-box strular

Fy på mig! Glömma kameran hemma när man går på 2-års kalas. Inget att göra åt det var bara att gilla läget. En mycket trött Elin mötte oss, satt mest i Jojos famn under hela tiden vi var där. Men det är inte konstigt den lilla tösen hade ju 39 graders feber, då är man inte på topp. Men hon var ändå söt, log och var glad över alla presenter hon fick.

Felicia är lika söt som vanligt. Fick mysa med henne en lång stund idag, kärlek i luften! Dessutom hade hon på sig mumin klänningen hon fick i julklapp av mig, så det kändes roligt. Bilden På Felicia är från julaftonsmorgon.

X-box strular för oss. Vad har hänt med vår x-box, den funkar inte nu! Jag som skulle träna, men det är ju bara att fet glömma. Surt! Nu hoppas jag personalen på boendet får tummen ur....och lämnar in den på lagning. Den funkar ibland men ibland inte alls. Hmm....nått skumt är det med den iaf. Å ngn egen har jag då inte alls råd att köpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar