Antal besökare

lördag 21 januari 2012

Morgon

Nu är det morgon igen. Har sovit bra även inatt och har inte ont i ryggen. Så jag har inte behövt ta min värktablett nu på morgonen. Ska försöka vara utan 1 vecka, går det bra testar vi 1 vecka till och om det funkar så ska vi se om jag kan få tabletten insatt v.b istället för varje dag. Hoppas!
Jag tror helt klart på att det är sängbytet som gjort detta möjligt. Eller inte tror, jag vet! Utan den ställbara säng jag har nu så skulle detta inte ha funkat. Jag skulle ha sovit halvkasst och vaknat med rejäl ryggvärk som vanligt.

Idag ska jag ta mig en promenad, och sedan baka en kaka ute i gemensamma lgh. Får se om det är ngn mer som hakar på att baka eller om de bara tänker käka det som blir gjort. Vet ju att de tycker om den kakan vi ska baka =)

Längtar så efter att få komma i form med träningen igen. Ska försöka buda hem det träningsspelet jag vill ha på Tradera. Annonsen går ut imorgon, så då lär jag sitta klistrad vid datorn för att lägga mitt bud. Har bestämt mig för vad jag lägger som maxbud eftersom jag vet vad den kostar ny. Hoppas bara ingen tokbjuder så jag inte får spelet. Ja, ja, det är morgondagens sysselsättning.

Å, vad jag längtar efter sommaren. Det är ju några månader sedan vi hade sol och värme nu. Visst snön är fin, den lyser upp när man är ute och går. Men jag har hellre en ljus och varm sommarnatt än en mörk och kall vinternatt.

Strax dags för frukost. Men just nu är det te som gäller. Ska dricka upp min kopp och sedan göra i ordning gröten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar