Antal besökare

onsdag 18 januari 2012

Nyklippt

Så här ser jag ut nu efter dagens klippning. Har hittat en ny favorit frisör, så dit går jag fler gånger. Salong Cut, tack för idag =)

Har haft en underbar dag men lång dag. Började med att jag fick en klipptid före lunch. Så det var bara att åka hemifrån till frisören. Från frisören till Max för att käka. Från Max till Bibliotekscafét. Från Bibliotekscafét till Clas Ohlsson. Från Clas Ohlsson till Konsum i MVG-gallerian. Från Konsum till Busshållplatsen. Från Busshållplatsen till att hoppa in i Bussen. Från Bussen till Promenadvägen hem på 20 minuter. Från Promenaden hem till att slänga sig in i lgh och laga middag. En sen middag!

Nu sitter jag och tittar på Mästerkocken, intressant. Jag skulle Aldrig ställa mig och laga mat i en tv-tävling. Men jag är ju å andra sidan ingen kock, så hatten av för er som vågar och vill tävla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar