Antal besökare

söndag 15 januari 2012

7 timmar

Igårkväll satt jag i 7 timmar och broderade på min lilla djävul. Han blir söt! Fortfarande en hel del kvar att gör på broderiet, men jag har kanske gjort halva nu. Tiden bara försvann när jag satt igår. Plötsligt var kl.00.00, och jag insåg att det var dags att gå till sängs. Inte för att jag ville utan snarare för att klockan sa att det var dags.

Nu på morgonen har jag myst lite med Santos han har fått lega på min mage och kurra, myspyskissen! Sen har det varit lite broderi och en spruta för blodförtunnande, den sista efter op:en. Nu väntar jag bara på att jag ska få börja röra på mig igen, träna! Ja, träna det längtar jag efter. Men det blir hemma framför kinect. Ska försöka ropa hem ett träningsspel till bra pris på Tradera. Har ju några veckor på mig innan det är dags att börja träna igen, så jag borde lyckas få till ett hyfsat pris iaf.

Fundera om jag ska lägga mig och läsa lite ur en bok jag lånat eller om jag ska fortsätta slappa framför datorn. Nja, det får bli datorn en stund till iaf, har nyss kopplat upp mig så då kan jag lika gärna vara ute och surfa en stund.

Håller på att börja skriva en önskelista till min födelsedag, har fått ner några saker. Jojo! Jag önskar mig en middag av dig hos dig i din första egna lgh. Du vet det där fläskfile med mycket vitlök, som du berättade att du och Magnus käkar, de lät så gott, så oj, oj, oj!

Sandra, du får gärna baka macarons till mig, de där rosa som du hade på dopet. De var ju försvinnande goda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar