Antal besökare

fredag 27 januari 2012

Kärlekssemester i sommar

Jag ska få följa med min ena systerdotter, Malin(snart 17 år) på Kärlekssemester med hennes Arash i sommar. Ja, det var iaf vad hon svarade när jag snabbt sa att jag kunde följa med dem vid matbordet *s*. Näeera, de ska såklart få åka själva och ha det mysigt ihop, de unnar jag dem verkligen. Men vill de ha med ngn vuxen då står jag först i kö såklart =). Tack Malin för att du så snabbt sa Ja till min skämtsamma fråga *L*.

Idag har jag varit hos mamma och pappa, för första gången i deras nya lgh.  Den är jättefin och de har skaffat nya fina möbler också. Hjälpte mamma att ta hand om min systers 2 yngsta barn, medan de höll på med att flytta in i mamma och pappas gamla lgh. Känns skumt att syrran ska bo i vårt bardomshem. Men ändå roligt, för då finns lgh kvar i vår familj.

Nu sitter jag och tittar på The Voice Sverige, grymt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar