Antal besökare

måndag 16 januari 2012

Massa sömntimmar

Har sovit riktigt bra i natt, så jag är utvilad. Vill hitta på ngt att göra, men vet faktiskt inte vad. En kopp te nere på stan skulle kunna vara nått. Men Janna kan nog inte, Varga är väl fortfarande lite dålig och frågan är om Janna blivit ok efter att själv varit sjuk.

Pratade precis med mamma, de har flyttat klart från sin gamla lgh till den nya (i samma hus). Men de har mycket jobb kvar att göra, får tydligen inte plats med allt de vill ha kvar så Myrorna lär få en hel drös med saker att sälja. Skönt ändå att de "bara" har den nya lgh att tänka på nu. Måste pallra mig dit och se hur det ser ut. Har ju inte sett den lgh ngn ggn, blir spännande.

Nåja, jag borde ta mig i kragen och hitta på nått nu, kanske läsa lite ur boken jag håller på med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar