Antal besökare

lördag 14 januari 2012

Lördag

Idag ser jag framemot att gå på biblioteket på typ brodericafé. Ska ta med min lilla söta djävul som jag håller på att brodera, den verkar aldirgi bli klar så jag fortsätter kämpa. Kanske färdig om några år, å den är inte ens stor att göra. Shit vad jag är usel på detta!
Var ju riktigt duktig på att brodera förut, men då gjorde jag det ju hela tiden, nu går det ibland mer än ½-1 år innan jag tar mig tid för att försöka brodera.

Ute är det -8 grader. Men det blåser inte idag som det gjorde igår så det borde kännas varmare ute iaf. Hoppas på det, ska ta bussen ner till stan så jag vill inte frysa ihop innan jag kommit dit ner.

Frukostdags kanske? Japp, ska ta och göra i ordning Rågflingegröt som jag äter med äppelmos, det är gott och man blir riktigt mätt också. Fast just nu dricker jag te och känner ingen brådska med att fixa frukosten, det får bli när det blir. Är faktiskt inte så hungrig, har ätit 2 clementiner nu på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar