Antal besökare

söndag 29 januari 2012

Söndag

Idag har jag fått sova ut. Känns skönt. Har suttit och gjort några alla hjärtans dag kort. Blev inte många men iaf några stycken. Så nu är den biten avklarad. Gäller bara att komma ihåg att posta dom en sådär 2 veckor.

Har varit ute på en promenad i 40 min, kyligt ute men det var ändå skönt att få röra på sig. Sen satt en varm kopp te inte alls fel. Nyss avslutade jag med att äta middagen, blev rester från igår. Tacos, mmm!

Ska börja jobba igen på Café Göteborg på tisdag, ser framemot det även om jag är lite nervös. Men det känns ändå bra att komma igång igen. Har arbetskläderna hemma, så de behöver jag inte prova ut. Hann inte lämna tillbaka dom under uppehållet jag hade från jobbet. Men det gör ju inget eftersom jag ska börja om igen.

Funderar på att måla om min "bokhylleavskiljare" mellan kök/tv-rum, till vitt. Men får se om det blir av eller om jag blir rik och köper mig en ny. Haha, önskedröm, jag, rik...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar