Antal besökare

söndag 1 januari 2012

Året som gått lista-snott av min systerdotter Sandra

årets bästa film - Helt klart: Hur många lingon finns det i världen, har sett den flera gånger
årets sämsta film - ser för lite film för att kunna svara på detta
något du aldrig gjort förut -haft katt, men det blev bara några veckor sen fick jag problem med allergin
roligaste du varit med om - alla tokiga felsägelser som varit på boendet från både personal och vi boende, det har blivit många gapskratt
bästa stunden - min födelsedag när vi tillsammans först innan kalaset gick på bio, mamma, mormor och mina 3 äldsta syskonbarn♥
bästa sommar minnet - stugdagarna med den näst yngsta systerdottern, Elsa
årets julklapp - sängen!
årets sönder spelade låt - inte en susning, lyssnar nästan aldrig på radio
bästa vännen 2011? - janna, den som funnits mig närmast vare sig jag mått bra eller dåligt. hon sviker ej!
pojkvän? - öhhh, vem har sagt att det är pojkvän, det kan väl lika gärna vara flickvän...
vem kysste du på tolvslaget 10/11? - 10/11????? Ingen aning vem jag kysste den 10 november *skrattar*, fast menar du 2010 &2011 får svaret bli nobody!
vem får årets nyårskyss? - santos, fast några timmar för tidigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar