Antal besökare

måndag 30 januari 2012

Limmat ihop mobilen igen

Jaha, då var det dags för att limma ihop mobilen igen, det gick bra och nu funkar den ett tag till åtminstone. Har inte RÅD att mer går sönder för mig nu, ligger back denna månad så det skvätter om det. Surare än surast känns det!

Oki, nu ska jag tänka positivt, det kommer lösa sig ekonomiskt. Vare sig jag tror det eller ej, får hoppas på drömvinsten på lotto. Fast Hej! Jag har ju inte spelat på det-surt igen! Tur mitt i allt att man har underbara föräldrar som ställer upp när det kniper. Ja det är framför allt mamma som lånar ut pengar till mig *hipp hurra för dig mamma*

Sitter och dricker min vanliga kvällskopp med te. Lika gott som vanligt.
Har suttit på Vårdcentralen i över 2 timmar och väntat på min tur. Jag fick höra att jag sträckt mig i ryggen, sen pratade jag med min naprapat som sa att det kan man inte göra. Så, ja nu har jag en tid hos honom och hoppas på att han kan hjälpa mig vidare så jag slipper smärtan. Litar faktiskt mer på min naprapat än läkaren i detta fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar