Antal besökare

onsdag 11 januari 2012

Inte mycket sömn inatt

Har sovit riktigt dåligt inatt, har inte haft ont i rygg eller ben, men bara helt enkelt inte kunnat somna. Idag på morgonen plockade jag bort bandagen, det har slutat blöda så nu är det tighta cykelbyxor som gäller, str.S. Helt sjukt, röven ryms ju knappt men för låren sitter de perfekt åt och det är ju det viktigaste. Fast det gör riktigt ont att ta på sig dom eftersom jag är så svullen och hur öm som helst efter operationen.

Jag, har iaf märkt att mina byxor sitter mycket bättre nu när det inte sticker ut en massa "sidofläsk" på lårens utsida samt insida =)

Oj, nu har det börjat snöa. det dalar ute. Även om jag inte vill ha snö, så är det bara att konstatera, det är vackert när allt är vitt på marken.
Måste försöka få tag i Janna, kan inte träffa henne idag eftersom jag har kräkts lite på morgonen. Hoppas det bara var tillfälligt så jag inte åkt på magsjuka. Men nu mår jag inte hyvesn illa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar