Antal besökare

söndag 15 januari 2012

Läsning

Idag har jag mest fördrivit tiden med att ligga i soffan och antingen slumra eller läsa boken, "Ensamma hjärtan och hemlösa hundar". Tack för tipset Jojo! Nu sitter jag med en uppskuren brieost och smörgåsrån i handen och njuter av att äta av den. Skulle sitta fint med en alkoholfri cider till, men den tog slut igår, suck!

Funderar på om det är något speciellt jag ska göra i veckan, men tror inte jag har något speciellt inplanerat. Får nog bli en lugn start på veckan, pengarna kommer inte fören på onsdag, längtar!

Ska förstås träffa Janna på onsdag, då blir det nog cafébesök att räkna med. Blir trevligt. Kanske ägnar en stund åt att brodera när vi träffas, men det är inte de bästa förutsättningarna eftersom jag helst vill ha väldigt ljust, och ett rymligt bord när jag ska brodera. Ett bord fyllt med tekoppar och ev ngt fikabröd som tar upp platsen är ingen vidare bra kombination för att det ska gå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar