Antal besökare

söndag 25 mars 2012

Rensning!

Idag har jag roat mig med att gå igenom alla lådor i in klädbyrå, blev en hel del att kasta eftersom de inte ens var i närhet av säljbart skick. Nu har jag lite mer ordning bland mina kläder, även om jag fortfarande önskar jag hade en klädkammare igen.

Har burit ut lite saker till förrådet, de stod bara på golvet och skräpade. Just de, Jörgen hjälpte mig borra upp en tavelhylla. Så nu är det fint igen, ska köpa en till tavelhylla, men lite längre än den jag har så får jag plats med lite mera saker.

Annars har jag både igår och idag tagit det väldigt lugnt. Har satt på film efter film, men med samma resultat. Jag har somnat framför tv:n, vaknat till en liten stund i mitten av filmen, för att sedan somna igen och vakna när filmen gått färdigt. Så, ja, jag har bara lyckats se en hel film på dessa dagar.

Nu har vi ätit tillsammans, det blev veg. lasange. Mums! Ska nog köpa rester av lasangen till imorgon till lunch.

Hmmmm, väntar på att min nya KP, Tomas ska höra av sig ang våran första träff. Vart vi ska vara och vilken dag/tid vi ska ses.

Måste köpa hem mer te, det börjar sina i skåpet. Brukar ju ha en massa hemma, men nu på slutet har jag bara druckit en massa te men inte köpt in, så det har blivit en ojämn balansnivå. Fast man kan ju ha värre problem att måsta stå inne på Tehörnan och dofta sig fram till nya goda te smaker. Längtar efter mitt besök till Tehörnan. Ni är bäst!

Borde vila en stund, men risken finns ju att man förstör nattsömnen helt om man råkar somna till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar