Antal besökare

tisdag 6 mars 2012

Dåliga nätter

Är inne i ett stimm av dåliga nätter, nätter där jag sover illa och inte är utvilad när jag stiger upp på morgonen. Har jag sovmorgon är jag vaken vid 02-tiden på natten och ska jag upp 05.30 är jag vaken vid 02-tiden. Vet inte hur jag ska lyckas ändra mina sovvanor. Har försökt vara vaken längre på kvällarna, lägga mig tidigare, dricka rött te istället för svart. Men inget verkar hjälpa just nu iaf. Får hoppas på att detta vänder snart!

Har varit på jobbet för tredje dagen. Det gick bara bra och jag trivs! Hade möte med Anna från AROS tillsammans med min handledare Lina. Det blev ett kort möte då ingen av oss hade så mycket att säga eftersom det gått så kort tid som jag varit och jobbat där. Ska avvakta ett tag eller iaf ngn till vecka sen om det fortfarande känns bra så ska jag be om att få utöka tiden jag jobbar i butiken.

Vill att ngn från "Äntligen hemma" kommer till mig och gör så jag får mer space i lgh och mer förvaringsutrymmen som göms på ngt snyggt sätt. Samtidigt som rummet ska bli ljusare och kännas större.

Keep on dreaming!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar