Antal besökare

söndag 18 mars 2012

Överraskning i höst

Var några dagar sedan jag skrev sist. Egentligen har det inte hänt så mycket så att uppdatera er för de sista dagarna känns inte värt. Vaknade iaf i morse efter en god natts sömn. Tänkte försöka träna lite framför kinect, men fick ge upp redan efter 5 minuter eftersom ryggen värkte. Det brukar inte sitta i så länge, så jag hoppas det ger med sig snart. Värk är aldrig trevligt!

Å, jag har hittat på en underbar överraskning till min ledsagare/vän, Janna. Hon ska få en present av mig i höst. Men som jag har bokat in oss på och köpt biljetter till redan nu. Annars blir det väl slutsålt och då blir jag besviken. Hur som haver eftersom hon ngn gång ibland tittar in på min blogg så tänker jag inte skriva vad det är för något. Ni får vänta till i höst för att få reda på det *ler*.

Är nyduschad och redo för dagen. Vet inte vad jag ska hitta på. Har lust att gå på café en sväng, men tror inte det blir av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar