Antal besökare

onsdag 14 mars 2012

Besöka Annelie

Idag ska jag ta och fara till lassa eftersom min kompis, Annelie, blivit opererad för ngn dag sedan och nu ligger alldeles ensam på kirurgavd. Visst hon har rumskamrater, men det är inte samma sak som att ha ngn man tycker om att prata med. Ska fara förbi Marias blommor på lassa och köpa ngt fint till henne. Har redan gjort i ordning ett kort som jag gjort själv som hon ska få.

Efter jag besökt henne ska jag ta mig ner till stan för att gå på café med Janna. Det blir trevligt. Om det inte börjar blåsa alltför mycket så blir det till att ta en promenad också. Solen lyser så det är alla förutsättnignar för att få en fin dag.

Nu är tvättmaskinen klar så det är dags att hänga lite tvätt samt att slänga in en maskin till som får gå medan jag är ute och roar mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar