Antal besökare

torsdag 8 mars 2012

2 nätter i rad

Nu har jag sovit bra 2 nätter i rad, det är bara att le tacka och ta emot med glädje. Sitter och småfryser men ids inte hämta fleecefilten och dra den runt kroppen.

Måste ta och ringa till min öppenvårdskontakt idag. Ska ju få en tid till min läkare, men man måste pressa honom att ge en tid. Han glömmer bort det hela tiden. Ofrivilligt? Japp! Det är bara sån han är, han har så mycket att göra att om han inte ger en tid på studs när man ber om det ja då försvinner det i mängden med alla annan information han har i huvudet.

Idag ska jag städa i gemensamma utrymmet, om jag ser framemot det? Skulle inte tro det. Men när det är gjort är det skönt.
Hoppas på att få hämta ut min mobil som varit på lagning idag. Men posten verkar gå riktigt segt, för den var klar  fredags(på verkstaden) men än har jag inte fått ngt sms från Telia att jag kan hämta den, suck!

Nu vill jag ha sommar, ute blåser det så det blir nog en kylig dag. Igårkväll körde jag lite träning framför x-boxen. Det gick rätt bra, men var riktigt jobbigt. Så det blev såklart en dusch efteråt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar