Antal besökare

måndag 19 mars 2012

Snö! Slask!

Mötet avklarat, det gick bättre än väntat. Han verkar vara en skön typ på 52 år. Äldre än jag hade tänkt mig, men det spelar ingen roll för han var trevlig. Ska be om att få träffa honom själv en gång innan jag bestämmer mig för om jag vill att han ska bli min Kontaktperson. Det blir ju lite uppstyltat när man sitter med en ny person som kanske ska börja jobba med en samt en från soc som för anteckningar om vad som sägs. Ja, ja, båda två var trevliga, sen får jag se vad det leder till i längden.

Blev ingen tur ner till stan och gå på café på fm. Hmmm....jag ville ju! Men var för lat och vädret lockade inte ut mig. Snö! Snö! Snö! Nu är det Slask! Slask! Slask! Den längsta biten jag varit ut på idag var när jag gick till förrådet för att lägga in en matta på en hylla. Äntligen har jag fått bort trasmattan från min lgh. Det är ju ett tag sen jag bytte ut den jag har i köket, men jag har inte fått tummen ur....och lägga in den andra i förrådet. Men nu är det fixat =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar