Antal besökare

fredag 2 mars 2012

Nya skor

Idag var jag in på Skopunkten(?). Där hade de snygga och jättesköna ecco gore-tex walking skor. De hade kostat runt 1300 kr, men var nedsatta till 900 kr. Fortfarande mycket pengar, men helt klart värt de på detta skomärke. Har 2 par andra ecco skor som jag är supernöjd med och har haft flera år. Men nu har jag nog gått ut sommar ecco skorna, för dämpningen är riktigt dålig. Ska hålla utkik efter nya om det kommer in på rean. Har ingen brådska att köpa nya eftersom jag nu har skor för denna årstid.

Har varit på jobbets andra dag, det gick bra.

Var förbi Norrlandskliniken, min VC, pratade med läkaren om min övervikt. Ska få en fantastisk möjlighet att få börja träna i grupp några gångar i veckan. En grupp som leds av en sjukgymnast. Det är typ ett projekt som de har där (norrlandskliniken) som gör att man får träna under 2 månader. Samt följs upp av en läkare efteråt. Känns toppenbra att få den här chansen, *lycka till till mig själv*.

Inatt blev det inte mycket sömn. Slocknade runt 20.45 och vaknade 21.45 å trodde det var morgon. Surt! Kunde inte somna om utan, tittade på film, satt ute på nätet en stund, och låg och vred mig åt höger, vänster, från sida till sida utan att kunna somna om. Runt 04-04.30 tiden slocknade jag till iaf och fick sova till 05.20 då väckarklockan ringde och det var dags att gå upp för att arbeta några timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar