Antal besökare

måndag 19 mars 2012

Räkningarna

Vaknade relativt tidigt, men har fått en del vettigt gjort redan,s om tex räkningarna. De är nu betalda för denna månad, blev lite över så jag är inte tok fattig iaf, skönt! Men jag gillar inte sjukhusräkningen, det blir ju som en andra hyra!
Sen har de höjt hyran på lgh jag bor i utan förvarning. Knepigt! Har iaf skickat in papper till Försäkringskassan om höjningen så jag får se om jag får ngt mer eller inte. Det är inte så stor skillnad på hyran, bara 80 kr höjning. Men det är en höjning. Nu är hyran nästan 5100 kr. Helt otroligt, och det finns inte ens en busshållplats här *morr*.

Funderar på att åka ner på stan en sväng nu på fm. I em ska jag träffa min soc.handläggare och en man som ev. kommer att bli min Kontaktperson några timmar i veckan. Måste få tag i min läkare också, hur lätt nu det är....Typ inte alls! Men jag ger inte upp, fast hör han inte av sig snart så ska jag byta ut honom. Vill egentligen inte det för han är grymt bra bara han tar sig tid. Och tid är något han verkar ha hyfsat lite av!

Nu Frukostdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar